loading...

مسجد النبی(ص) ولنجک

به نام آفریدگاری که بخشایش و رحمانیتش عام و مهربانی و رحیمیتش خاص است

بازدید : 343
چهارشنبه 27 آبان 1399 زمان : 16:38

زودپـز با ایجاد فشار زیاد منجر به از بین رفتن مواد غذایی مفید غذا می‌شود.:حرارت و فشار بالا باعث متلاشی شدن مواد داخل زودپز شده كه همین باعث سرطان میشود!

لیمو ترش :اعجاز ليمو ترش براي فشارخوني‌ها:فشار خون بالا می‌تواند منجر به ابتلا به وضعیت‌های خطرناکی مانند نارسایی کلیه ، حمله قلبی یا سکته مغزی شود.اما خوشبختانه ثابت شده است که مصرف مرتب لیموترش می‌تواند به کاهش فشار خون کمک کند.در مطالعات اخير، نشان داده افراد مبتلا به فشار خون که دست کم روزی نصف لیموترش مصرف می‌کردند و در عین حال حدود هفت هزار قدم راه می‌رفتند، فشار خونشان به اندازه زیادی افت کردبا این حال باید توجه داشت که مصرف لیموترش تنها درمان برای وضعیت‌های جدی مانند فشار خون بالا نیست اما فواید سلامتی نویدبخشی به همراه دارد بطوریکه گفته می‌شود مصرف یک عدد لیموترش در روز می‌تواند نیاز به مراجعه به پزشک را کاهش دهد.کانال دکتر همه چی دون

اگر کاهویی را می‌خواهید استفاده کنید، تلخ است می‌توانید آن را چند دقیقه داخل آب نمک سرد قرار دهید . با اینکار تلخی کاهو گرفته خواهد شد. کانال دکتر همه چی دون

تکنیک برای تست سلامت ریه‌ها :یک شمع را در فاصله یک متری خود قرار دهید و از همان فاصله آن را خاموش کنید

اگر توانستید آن را خاموش کنید ریه‌های شما سالم و سلامت است.

بروز یک فاجعه در روند ساخت واکسن کرونا!:جهش‌های ویروس کرونا تاکنون به لحاظ ژنتیکی ثبات داشته است و این ثبات ژنتیکی ساخت واکسن را ممکن می‌کرد اما تحقیقات جدیدی که در دانمارک صورت گرفته نشان می‌دهد در برخی مزارع این کشور با انتقال ویروس از انسان به حیوانات در مزرعه و بازگشت مجدد ویروس از حیوانات به انسان‌ها تغییرات اساسی در ویروس رخ داده است.این انتقال مجدد ویروس با جهش‌های ژنتیکی همراه بوده و ۵ نوع تغییر در کدهای ژنتیکی ویروس مشاهده شده‌ است.مقامات دانمارکی این پدیده را به عنوان یک فاجعه قلمداد کرده‌اند و معتقدند این تغییرات به‌صورت کلی بر فرآیند ساخت واکسن موثر خواهد بود.

نقش نماز در سلامتی جسم انکار ناپذیر می‌باشد. خم شدن مکرر سر به پایین در هنگام رکوع و سجود، سپس بالا آمدن سر هنگام ایستادن و نشستن کمک می‌کند که خون بیشتری به مغز برسد. سجده باعث آسودگی و آرامش در فرد می‌شود و عصبانیت را کاهش می‌دهد. مدت زمان ذکر سجده باعث تقویت عضلات صورت و گردن و ساق پا و ران‌ها می‌شود و به این ترتیب به جریان خون در قسمت‌های مختلف بدن کمک می‌کند. توصیه‌های پزشکی عارفان ص ۳۷

محققان آلمانی: چای سبز و آب انار در پیشگیری از کرونا موثر است:محققان در مطالعات آزمایشگاهی مشاهده کردند چای سبز و آب انار از عفونت کروناویروس در سلول‌ها پیشگیری می‌کند.

آیا مکمل کلاژن واقعاً مؤثر است؟(زینب حکیمی);مادامی‌که مسن‌تر می‌شوید، بدنتان کلاژن کمتری تولید می‌کند. کلاژن، پروتئینی است که به وفور در بدن یافت می‌شود و به عنوان یک قطعه سازنده در تشکیل ساختار استخوان‌ها، غضروف‌ها، پوست و تاندون‌ها عمل می‌کند. انواع مختلفی از کلاژن وجود دارد، اما بیشتر کلاژن موجود در بدن، در یکی از سه گروه زیر جای می‌گیرند:نوع یک: این نوع از کلاژن می‌تواند در کل بدن شما یافت شود، اما به طور خاص برای ساختار پوست، استخوان و تاندون‌ها اهمیت دارد. نوع دو: این نوع کلاژن، سازنده اصلی غضروف است، بافتی ارتجاعی که مفاصل را به هم متصل می‌کند و در ساختار بدن شما اهمیت دارد· نوع سه: این فرم از کلاژن، مجراهای بزرگ بدن، مانند عروق خونی و ارگان‌های داخلی مانند روده، را می‌سازد.ما در نیمه دهه‌ی بیست سالگی (24 تا 26 سالگی) به آرامی‌کلاژن خود را از دست می‌دهیم و زنان می‌توانند 30 درصد از کلاژن خود را در 5 سال اول دوران یائسگی از دست بدهند. این از دست دادن می‌تواند بر همه نقاط بدن ما، از جمله خاصیت ارتجاعی پوست و قدرت استخوان‌ها و مفاصل، اثر بگذارد.به مکمل کلاژن به عنوان مخزن جوانی، نگاه می‌شود. اما هنوز مطالعات بیشتری نیاز است تا نشان دهد که این مکمل می‌تواند فرآیند پیری را آهسته کند.
مصرف کلاژن می‌تواند برای تمام بدن، فوایدی به همراه داشته باشد. در اینجا، آنچه تحقیقات از مزایای مکمل کلاژن نشان داده‌اند، آوردیم:سلامت پوست:دانشمندان در مورد اینکه آیا مکمل‌های کلاژن می‌توانند تولید کلاژن را تقویت کرده و خاصیت ارتجاعی و آب‌رسانی پوست را بهبود ببخشند، به قطعیت نرسیده‌اند. سلامت مفصل:کلاژن به سلامت مفاصل کمک می‌کند .سلامت استخوان;کلاژن پروتئین اصلی در استخوان‌ها است. با افزایش سن و تولید کمتر کلاژن، تراکم استخوان‌هایتان کاهش می‌یابد و در نتیجه شما بیشتر در معرض درد، وضعیت بد بدنی و شکستگی استخوان قرار می‌گیرید.
برای اطمینان از اینکه مکمل‌های با کیفیتی تهیه می‌کنید، به دنبال محصولاتی باشید که توسط داروسازان تأیید شده باشد. در ضمن با پزشک خود در مورد دوز مناسب گفت‌وگو کنید.


برچسب‌ها: سلامتی
حملات تهاجمی طالبان در جنوب افغانستان توسط مدافعین افغانستان سرکوب وتارومار شده اند
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : <-BlogPostsCount->
  • کل نظرات : <-BlogCommentsCount->
  • افراد آنلاین : <-OnlineVisitors->
  • تعداد اعضا : <-BlogUsersCount->
  • بازدید امروز : <-TodayVisits->
  • بازدید کننده امروز : <-TodayVisitors->
  • باردید دیروز : <-YesterdayVisits->
  • بازدید کننده دیروز : <-YesterdayVisitors->
  • گوگل امروز : <-TodayGoogleEntrance->
  • گوگل دیروز : <-YesterdayGoogleEntrance->
  • بازدید هفته : <-WeekVisits->
  • بازدید ماه : <-MonthVisits->
  • بازدید سال : <-YearVisits->
  • بازدید کلی : <-AllVisits->
  • کدهای اختصاصی