loading...

مسجد النبی(ص) ولنجک

به نام آفریدگاری که بخشایش و رحمانیتش عام و مهربانی و رحیمیتش خاص است

بازدید : 297
شنبه 25 مهر 1399 زمان : 1:39

یک ترفند ساده برای افزایش ذخیره ویتامین D قارچ‌های خوراکی:یک کارشناس سلامت از یک راه ساده برای افزایش ویتامین D قارچ‌های خوراکی گفته که این بدان معنی است که می‌توانیم ویتامین D بیشتری از طریق رژیم غذایی خود دریافت کنیم.دیگر راحت تر از این نمی‌شود. تنها کاری که باید انجام دهید این است که قارچ‌ها را قبل از خوردن جلوی نور خورشید بگذارید.ترفند استفاده از نور خورشید مؤثر است چون قارچ‌ها پوستی شبیه به انسان دارند.«قارچ‌ها به طور طبیعی حاوی پرو ویتامین D هستند و در تماس با نور خورشید، ویتامین D را تقریباً بلافاصله جذب می‌کنند و به این ترتیب ویتامین دی موجود در آن‌ها به طور طبیعی افزایش پیدا می‌کند.»شما می‌توانید به راحتی ویتامین دی طبیعی یک قارچ خوراکی معمولی را با تنها گذاشتن آن در لب پنجره بیشتر کنید. این کار را باید بین ساعت‌های ۱۰ صبح تا ۳ بعد از ظهر به مدت ۱۵ تا ۱۲۰ دقیقه انجام دهید، یعنی وقتی که نور خورشید بیشترین شدت را دارد.

دیگر حتی یک قطره از آب خیارشور را دور نریزید!:سال‌های زیادی است که ورزشکاران از این نوشیدنی برای تسکین عضلات خود استفاده می‌کنند. هرچند آن‌ها صرفا برای عضلات خود استفاده کرده و از فواید متعدد آن آگاهی نداشتند.

-گرفتگی عضلات را تسکین می‌دهد-به شما کمک می‌کند تا بدنتان کم آب نشود.-یک نوشیدنی ورزشی بدون کالری و چربی می‌باشد.-حاوی آنتی اکسیدان می‌باشد.-باعث کاهش وزن شما می‌شود.-به کنترل قند خون شما کمک می‌کند.-سلامت روده را تقویت می‌کند.-آب خیارشور حاوی شوید می‌تواند کلسترول شما را کاهش دهد.-نفس شما را خوشبو می‌کند.

معرفی 6 بازی مذهبی برای کودکان(هدی سادات پاکنهاد):بازی‌هایی که در تربیت دینی کودکان نقش داردبازی مهمترین ابزار تربیتی در کودکان است که علاوه بر سرگرمی‌جنبه تعلیم و تربیتی دارد؛ از‌آنجایی‌که هر پدر و مادر دغدغه‌مندی علاقه‌مند است تا فرزندش از بازی‌های سالم و آموزنده بهره‌مند شود، ما در این گزارش به معرفی بازی‌های مفید متناسب با سبک زندگی اسلامی‌پرداخته‌ایم. 1-بهشت کوچک من :اپلیکیشن بهشت کوچک من یک بازی فوق العاده جذاب است که جهت آشنایی و مأنوس شدن کودکان با مفاهیم عاشورا و قیام امام حسین(ع)ساخته شده است.در این بازی از کودک سؤالاتی راجع به شهدا واتفاقات افتاده در ایام محرم پرسیده می‌شود و بعد از پاسخ درست، قفل بازی باز می‌شود 2-دختران بهشتی (آموزش حجاب( :نرم افزار آموزشی دختران بهشتی برنامه‌ای سرگرم کننده و آموزش محور جهت ترویج حجاب است که با همکاری 3-کودکان اربعین :این بازی با موضوع سفر پیاده روی اربعین برای کودکان 4 تا 9 سال طراحی و تولید شده است. کودکان در مراحل 13‌گانه این بازی با نکات آموزشی سفر اربعین شامل موکب‌داری،عبور از مرز، مدیریت هزینه‌ها و زیارت اماکن مقدس کربلا آشنا می‌شوند. 4-من هم قاسم سلیمانی‌ام :من هم قاسم سلیمانی‌ام یک بازی کودکانه ماجراجویی و هیجان‌انگیز است. در این بازی شما در نقش پسر بچه‌ای قرار می‌گیرید که باید در هر مرحله با جمع‌آوری سکه، الماس و گل‌ها، خود را به جایی که شهید قاسم سلیمانی ایستاده است، برسانید. 5-حجاب زیبای من حجاب زیبای من یک بازی آموزشی و سرگرم‌کننده برای کودکان 3 تا 9 سال است. 6-جنگل رضوان :جنگل رضوان اولین بازی سه بعدی و جذاب در زمینه آموزش قرآن است که برای کودکان 5 تا 7 سال(قبل از دبستان) توسط سازمان فضای مجازی سراج ساخته شده است.

تکنیک برای بوگیر طبیعی یخچال :در یک کیسه توری یا یک جوراب تمیز زنانه، مقداری جو یا دانه قهوه یا چند تکه ذغال بریزید و بگذارید برای همیشه در یخچال بماند..

بهترین راه و روش فریز کردن خورشت‌ها :پس از سرد شدن صبر کنید که چربی غذا به صورت سفت شده و روی سطح مواد قرار گیرد. این چربی‌ها را از روی سطح غذا بردارید و دور بریزید. چربی‌ها بدلیل قابلیت بالای فساد پذیری از طول عمر غذاهای منجمد شده می‌کاهند.سپس خورشت را به اندازه نیاز هر وعده خود در ظرف نگهدارنده سر بسته بریزید و درون فریزر بگذارید. ریختن خورشت در ظروف سربسته از تغییر طعم و رنگ آن‌ها جلوگیری می‌کند.روی هر ظرف فریز شده برچسب بزنید و روی آن تاریخ بسته بندی و نام مواد غذایی را بنویسید، تا آنها را به موقع استفاده کنید و از فاسد شدن آن‌ها جلوگیری شود.خورش‌ها را تا سه ماه می‌توان درون فریزر نگهداری نمود اما بهتر است زودتر از این موعد این غذاها را مصرف کنید.


برچسب‌ها: سلامتی
برادران نجدی و قیچی کاری سخن علماء جهت حمله به مسلمین در مساله ی عذرهای معتبر شرعی
برچسب ها
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : <-BlogPostsCount->
  • کل نظرات : <-BlogCommentsCount->
  • افراد آنلاین : <-OnlineVisitors->
  • تعداد اعضا : <-BlogUsersCount->
  • بازدید امروز : <-TodayVisits->
  • بازدید کننده امروز : <-TodayVisitors->
  • باردید دیروز : <-YesterdayVisits->
  • بازدید کننده دیروز : <-YesterdayVisitors->
  • گوگل امروز : <-TodayGoogleEntrance->
  • گوگل دیروز : <-YesterdayGoogleEntrance->
  • بازدید هفته : <-WeekVisits->
  • بازدید ماه : <-MonthVisits->
  • بازدید سال : <-YearVisits->
  • بازدید کلی : <-AllVisits->
  • کدهای اختصاصی