loading...

مسجد النبی(ص) ولنجک

به نام آفریدگاری که بخشایش و رحمانیتش عام و مهربانی و رحیمیتش خاص است

بازدید : 301
چهارشنبه 29 مهر 1399 زمان : 17:37

معجون شگفتی برای سرماخوردگی :سیاه‌دانه به دلیل دارا بودن خواص ضدویروسی و ضدباکتریایی در پیشگیری از بیماری‌های ویروسی اعم از سرماخوردگی، برونشیت، آنفلوآنزا موثر است. با مصرف این دانه‌های ریز سیستم ایمنی بدن تقویت می‌شود و احتمال بروز سرماخوردگی کاهش می‌یابد.مصرف مرتب سیاه‌دانه و روغن آن تاثیر فوق‌العاده‌ای در تقویت سیستم ایمنی بدن دارد و شما را در برابر بیماری‌های زمستانی مصون می‌کند.شما می‌توانید سیاه‌دانه را در سالاد، ماست، ترشی، خورشت، همراه پنیر و در دمنوش مصرف کنید و از خواص درمانی آن نیز بهره‌مند شوید.

پرحرفی چگونه باعث شیوع بیشتر کرونا می‌شود؟!:صحبت کردن عادی به ویژه در فضای بسته عامل بسیار مهمی‌در انتقال ویروس کروناست.پژوهشگران دریافته اند صحبت کردن عادی جریانی مخروطی شکل از هوا را ایجاد می‌کند که این جریان با سرعت قطرات کوچک را از دهان فرد به میزان چند متر منتقل می‌کند. این موضوع می‌تواند عاملی برای انتقال ویروس کرونا در صورت ابتلای یکی از افراد باشد.پژوهش‌های کنونی نشان می‌دهد افرادی که علائم بیماری را ندارند هم می‌توانند از طریق قطراتی که هنگام صحبت کردن، آواز خواندن و خندیدن منتشر می‌کنند، دیگران را مبتلا کنند.

اشکال بزرگ بسیاری از والدین این است که از رشد و پیشرفت شخصیت خود غافل می‌شوند و می‌گویند: "از ما که گذشت ولی سعی می‌کنیم بچه‌های خود را به جایی برسانیم" این نگرش باعث می‌شود که آنها بچه‌ها را دستاویزی برای تحقق آرزوهای خویش نمایند و از توجه به علایق و استعدادهای آنها غافل شوند و به طور خودخواهانه‌‌‌ای افکار و عقاید و حتی روش‌های خود را به بچه‌ها دیکته کنند. فرزندانِ چنین والدینی، استرسی زیادی تجربه می‌کنند. اصرار بر هدفی که هدف واقعی خود کودک نیست شرایط پر تنش و پر استرس را ایجاد میکند چون کودک باید معجزه کند و جور شکست‌های والدینش را بکشد و تلاش کند دل آنها را به دست بیاورد در حالی که خود والدین آن توانایی را نداشته اند!

کرونا از طریق دستگیره در و کلید و پریز منتشر نمی‌شود:تحقیقات جدید نشان می‌دهد کروناویروس از طریق سطوحی مانند دستگیره در و کلید و پریز منتشر نمی‌شود.مونیکا گاندی استاد دانشکده پزشکی دانشگاه کالیفرنیا می‌گوید موضوع انتقال ویروس از طریق سطوح اساسا از بین رفته است.وی افزود هر ویروسی که بر روی سطوح باقی بماند، به اندازه‌ای نیست که بتواند افراد را بیمار کند.این موضوع {در صورت تایید توسط سایر منابع علمی} حکایت از آن دارد که اقداماتی مانند شستن دست و دست نزدن به صورت برای جلوگیری از شیوع کرونا اهمیت کمتری نسبت به فاصله گذاری اجتماعی و ماسک زدن دارد.

فلزی که ویروس کرونا را به سرعت نابود می‌کند:طبق تحقیقات جدید که توسط محققان انجام شده, فلز "مس" در چند ساعت ویروس کرونا را از بین می‌برد.تحقیقات جدید نشان می‌دهد که ویروس کرونا می‌تواند روی پلاستیک و فولاد ۳ روز باقی بماند و باعث انتقال ویروس کرونا شود اما مس به دلیل خاصیت ضد باکتریایی خود در طی ۴ساعت ویروس را از بین می‌برد.طبق گفته محققان هنگامی‌که ویروس کرونا روی فلز مس فرود می‌آید یون‌های این فلز به غشای لیپید ویروس حمله کرده و DNA این ویروس را از بین می‌برند./سیمانیوز

بهترین میوه‌ها برای صبحانه(فاطمه مهدی پور حلوایی):میوه‌ها یکی از مفیدترین گروه‌های غذایی برای بدن هستند. در واقع به لطف ویتامین‌هایی که دارند باعث تقویت سیستم ایمنی بدن شده و از بروز بیماری‌هایی مانند سرماخوردگی و آلرژی‌ها پیشگیری می‌کنند. علاوه براین مواد معدنی و فیبرهای موجود در این مواد غذایی نقش بسیار مهمی‌در بهبود سلامتی دارند.

باید بدانید برخی میوه‌ها به دلیل دارا بودن مواد مغذی بیشتر و فوایدشان برای سلامتی در اولویت هستند. در این مطلب بهترین میوه‌ها برای این وعده غذایی مهم را عنوان می‌کنیم. 1-کیوی:کیوی را مخزن فوق‌العاده ویتامین C بدانید. 2-موز
نقش مهمی‌در انقباض عضلات دارد. بنابراین اگر دچار کرامپ و گرفتگی عضلانی می‌شوید و تصور می‌کنید عضلاتتان به درستی یاری‌تان نمی‌کنند در وعده صبحانه‌تان حتماً موز میل کنید. 3- سیب:سیب به معنای واقعی میوه‌ای برای تمام فصول است. 4-نارنگی:نارنگی نیز مانند تمام مرکبات حاوی میزان زیادی ویتامین C است که به ترمیم کلاژن و بهبود وضعیت پوست کمک می‌کند. 5-بلوبری :مصرف آن فواید زیادی برای بدن دارد. چون این میوه‌ها کوچک و مفید سرشار از فیبر، ویتامین C و ویتامین K هستند. مهم این است که میوه را در کنار منابع مغذی دیگری مانند پروتئین‌ها و کربوهیدرات‌ها مصرف کنید تا روزتان را بسازند. توصیه می‌کنیم که برای وعده صبحانه حتماً از دانه‌ها، گردو، جوی دوسر، شیرهای گیاهی و دیگر مواد غذایی سالم استفاده کنید چون انرژی خوبی برای شروع یک روز خوب را در اختیارتان می‌گذارند.

تربیت فرزند :هفت عادت مخرب كه ما را از فرزندانمان دور ميكند :-سرزنش كردن --انتقاد كردن --غر زدن -- مقايسه كردن با ديگري -- تهديد كردن -- تنبيه كردن -- دستور دادن

معجونی که تب را پایین آورده ودرمان آنفولانزاست :افراد می‌توانند پیاز را ریز کنند و آن را در آب جوش بریزند و پس از اینکه آب ولرم شد می‌توانند از آن استفاده کنند. این معجون تب را پایین آورده و یکی از درمان‌های مفید برای آنفلوانزا است. کانال دکتر همه چی دون.


برچسب‌ها: سلامتی
عارفانه .آلله منی باغیشلا
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : <-BlogPostsCount->
  • کل نظرات : <-BlogCommentsCount->
  • افراد آنلاین : <-OnlineVisitors->
  • تعداد اعضا : <-BlogUsersCount->
  • بازدید امروز : <-TodayVisits->
  • بازدید کننده امروز : <-TodayVisitors->
  • باردید دیروز : <-YesterdayVisits->
  • بازدید کننده دیروز : <-YesterdayVisitors->
  • گوگل امروز : <-TodayGoogleEntrance->
  • گوگل دیروز : <-YesterdayGoogleEntrance->
  • بازدید هفته : <-WeekVisits->
  • بازدید ماه : <-MonthVisits->
  • بازدید سال : <-YearVisits->
  • بازدید کلی : <-AllVisits->
  • کدهای اختصاصی