loading...

مسجد النبی(ص) ولنجک

به نام آفریدگاری که بخشایش و رحمانیتش عام و مهربانی و رحیمیتش خاص است

بازدید : 405
چهارشنبه 15 مهر 1399 زمان : 14:36

*درمان ساده کرونا ویروس بدون دارو*:*اگر کرونا گرفتیم باید چکار کنیم؟* اولا به بیمارستان نروید حتی برای تست، فرض کنید تست مثبته، دلیلش در آخر این متن آمده،درمان اساسا بر اساس نقطه ضعف ویروس صورت میگیرد که در کتاب میکروب شناسی جاوتز به این نقطه ضعف ویروسها اشاره شده که اساس درمان اکثر بیماریهای ویروسی و حتی بیماریهایی مثل سرطانهای وابسته به ویروسهاست مثل پاپیلوما ویروس و هرپس سیمپلکس و ..."اکثر ویروس‌ها در ۵۶ درجه سانتیگراد از بین میروند" میکروبشناسی جاوتز .در هنگام بیماری چرا تب میکنیم؟ زیرا با افزایش درجه حرارت از ۳۶/۵ و ۳۷ درجه به ۳۸ تا ۴۰ درجه ؛ بدن محیط رشد باکتریها و ویروسها و سایر عوامل بیماری زا را محدود کرده و به کمک سیستم ایمنی آن را از بین میبرد.پس به جز در نوزادان و کودکان که تب بالا برایشان خطر دارد و نیز افراد سالخورده که بیماری قلبی و زمینه‌‌‌ای دارند

لطفا از تب بر و مسکن و انواع کورتون‌ها(سرکوب کننده‌های ایمنی بدن)استفاده نکنید تا بدن بتواند با میکروبها مقابله کند.اگر بتوان بطور مصنوعی و موضعی دمای اندام و دستگاهی از بدن مثلا دستگاه تنفس را بالا برد به سرعت بیماری کنترل میشود.مراحل درمان عملی که شاخ غول اکثر ویروسها از جمله ویروس کرونا را میشکند و از پای در میآورد.۱-با اولین احساس سوزش در گلو باید مانع تکثیر ویروس شد باید به بدن کمک کنیم تا خیلی زودتر درمان شویم .اما چگونه؟با مقداری آب نمک داغ و ولرم غرغره کنید و با بلند کردن سر ،بسته به تحمل شخص، آب نمک را در گلو نگه دارید تا داغی آن و نمک آن اثر کند حدود یک دقیقه. با انجام این کار تا دو ساعت و بیشتر از سوزش گلو، خلاص میشوید و با ادامه همین غرغره داغ سه بار در روز فاتحه ویروس در روز اول خوانده شده است.۲-اگر سوزش ادامه پیدا کرد علاوه بر غرغره یک حبه سیر را در دهان گذاشته و بدون خوردن آن هر از گاهی آنرا گاز بگیرید تا آلیسین موجود در آن آزاد شود و بخارش را به مجاری تنفسی و ریه‌ها برسانید؛ که به دلیل خواص ضد باکتریایی‌اش می‌تواند انواع میکروبهای گلو درد را از بین ببرد نفس را ۱۰ ثانیه نگه دارید تا مسیر عفونت را پاکسازی کند.با اطمینان ۸۰ درصد درمان میشوید.۳- اگر عفونت ادامه یافت و سرفه شروع شد این بار باید بخور آب داغ صورت گیرد بطوری که حتما بخار داغ آب به مجاری تنفسی و ریه برسد.با اطمینان ۹۰ در صد سه بار بخور آب داغ در روز اول و دوم،.درمان معجزه آسای کرونا:دوای امام کاظم علیه السلام .1-در فصل گرما، دوای تابستانه و در فصل سرما، دوای زمستانه‌ی آن استفاده می‌شود. این پودر به اندازه نصف قاشق مرباخوری، بدون آب، هر 8 ساعت(بعد از غذا) میل می‌شود. اگر میل آن بدون آب سخت بود، یک قاشق مرباخوری را با آب یا آب میوه، مخلوط و میل می‌کنید.

2- بخور جوش‌شیرین (حتما با یک دستگاه برقی آب را به جوش آورید)یک، سومِ کتری برقی، چای‌ساز یا پلوپز برقی را از آب پر می‌کنید، پس از جوش آمدن آب، دستگاه را خاموش، ملحفه‌ی نازکی روی سر می‌کشید و یک قاشق چای‌خوری جوش‌شیرین به آب جوش اضافه می‌کنید(آب پُف می‌کند) نفس‌های عمیق را از بینی 1 الی 2 دقیقه آغاز می‌کنید؛ سپس مجددا دستگاه برقی را روشن می‌کنید تا آب مجددا قُل بزند، آنگاه برای بار دوم یک قاشق چای‌خوری دیگر جوش‌شیرین به آب، اضافه می‌کنید، سپس دستگاه را خاموش و نفس‌های عمیق را تا 2 دقیقه، آغاز می‌کنید (بخور را با دستگاه بخور انجام ندهید)

بستگی به حال بیمار، این بخور را بار اول، 5 الی 15 یا 20 مرتبه انجام می‌دهید.روز اول، یک بار صبح و یکبار شب، بخور انجام می‌شود. از روز دوم، فقط یکبار صبح‌ها تا یک هفته. هفته دوم، یک روز درمیان (انجام دادن بخور با دستگاه بخور و روی گاز، نتیجه‌‌‌ای ندارد)نکات:الف- این بخور حتما باید با یک دستگاه برقی انجام شود؛ به هیچ عنوان با گاز یا پیک نیک انجام ندهید، میعانات گاز و استنشاق بوی آن برای ریه مضر است و حال بیمار را بدتر می‌کند.ب- از پتو یا پتومسافرتی برای به سر کشیدن و بخور دادن استفاده نکنید. فقط ملحفه یا چادرشب .ج- نمک حاصل از بخور جوش شیرین به ریه رسیده و ویروس کرونا را نابود می‌کند، پس از نابودی ویروس به سراغ ریه می‌رود و ریه را به خون می‌اندازد، مراقب باشید، بخور را طبق دستور و به اندازه انجام دهید، از استفاده زیاد و خودسر پرهیز کنید.د- اکسیژن آزاد شده توسط بخار حاصل از این بخور، خیلی زود تنگی نفس را برطرف می‌کند.ه- برای پیشگیری از کرونا می‌توانید این بخور را هفته‌‌‌ای یکبار انجام دهید(5 قاشق چای خوری) 3- آب سیب شیرین + عسل: هر 8 ساعت بعد از غذا، یک لیوان .4- آب شلغم بخارپز شده + عسل: هر 8 ساعت بعد از غذا، یک لیوان 5- دمنوش آویشن و عسل: در فصل گرما روزی یک لیوان در فصل سرما روزی 2 الی 3 لیوان6- آب میوه‌های طبیعی (کمک درمان): آب زردک، آب سیب و آب هویج 7- ریختن روغن حنظل در گوش:کودکان یک قطره، نوجوانان 2 قطره، بزرگسالان 3 قطره (هفته‌ای دو مرتبه)روغن حنظل، بویایی و چشایی از دست رفته را برمیگرداند.

8- حجامت کردن: درمان بیماریها بدون حجامت، هیچ تضمینی ندارد. 9- دوسین: جهت رفع ضعف از ترکیب سیاه دانه و عسل(2واحد عسل و یک واحد سیاه دانه) استفاده شود. (هر 8 ساعت یک قاشق چای خوری) .

دیر خوابیدن می‌تواند بر روی روند جذب کلسیم در زنان اثر منفی بگذارد:در پژوهشی تجربی بیش از 60% زنانی که دیر می‌خوابیدند جذب کلسیم کمتری داشتند.

آجیل و شکلات سردرد را تشدید میکند. :میگرنیها شکلات و آجیل نخورند.زیرا این خوردنیها این نوع سردرد را تشدید میکند. طب الائمه


برچسب‌ها: سلامتی
سبک زندگی اسلامی  99/7/15
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : <-BlogPostsCount->
  • کل نظرات : <-BlogCommentsCount->
  • افراد آنلاین : <-OnlineVisitors->
  • تعداد اعضا : <-BlogUsersCount->
  • بازدید امروز : <-TodayVisits->
  • بازدید کننده امروز : <-TodayVisitors->
  • باردید دیروز : <-YesterdayVisits->
  • بازدید کننده دیروز : <-YesterdayVisitors->
  • گوگل امروز : <-TodayGoogleEntrance->
  • گوگل دیروز : <-YesterdayGoogleEntrance->
  • بازدید هفته : <-WeekVisits->
  • بازدید ماه : <-MonthVisits->
  • بازدید سال : <-YearVisits->
  • بازدید کلی : <-AllVisits->
  • کدهای اختصاصی